سپاس برای توست که این همه محبت را زمانی به من روا می داری که از من بی نیازی!تو برای بازگشت من آنچنان چشم می پوشی و حلم می ورزی که گویا اصلا من عصیانی ندارم...!!!
ما را در سایت پاتوق بچه شیعه ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 218 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 8:57